Tuesday, May 5, 2009

No more "the terminal" episode please!!

After being stranded the other day dekat Dubai, I telah merasekan sedikit serik and tak kan take any things regarding Visa and what not for granted..While I was writing this entry, I just landed safely in Dubai airport..Alhamdulillah..

Semalam I bertolak dari rumah quite early sebab nak hantar Emir Faiz dekat rumah my aunty close to KLIA..perasaan tinggalkan Emir Faiz dekat rumah my aunty tu memang tak terkate sedih nyer..but semalam I control jer..masuk dalam kereta melelh jugak la air mateku ini..dah la mase tu my aunty sambil dukung Emir and usher I pegi kat pintu, Emir boleh senyum comel plak kat I..lagi rase nak terburai air mate ni..sedih sangat la..cepat la mase berlalu!!!!

I doakan Emir tak banyak meragam in duration die stay with my aunty...be a good boy yer Emir??

Okayla..cerite pasal Emir banyak boleh menyebabkan I merase ingin mengalirkan air mate lagi..nanti dah sampai Libya I update lagi eh..

Quote of the day: Don't regret that you can't give your kids the best of everything. Give them the best of you.

No comments:

 
blog design by miralatiff Related Posts with Thumbnails