Sunday, July 4, 2010

No..no..I am not pregnant

I am really craving for this now.....No..no..I am not pregnant...Kenapa kalau kita mengidam mesti orang nak relate dengan pregnancy...Orang yang tak pregnant tak boleh mengidam ker??

My Tako...sedap nya kau! Lebih bertambah menyelerakan kalau ada fish flake yang banyak..

Masa mula² my sister introduced this food to me, I was a bit reluctant to try sebab kalau tengok secara luaran memang nampak kurang menyelerakan..tapi my sister insisted me to try it..she said 'there's no harm for you to try..just one bite and believe me you will like it..'..She's right the moment I put this food into my mouth..I terus jatuh cinta dengan makanan ni..=P..I tak tau la kalau this food ada jual anywhere else sebab I tau dekat Jusco supermarket sure ada..I've never failed buying it kalau singgah ke Jusco..It's available in 3 choices of stuffing Cheese ham, octopus and prawn...my favorite is Octopus (Kecuq ayaq liuq I while typing this entry ni..)...

Lagi 7 weeks baru boleh makan makanan ni...lama nya nak kena tunggu....=(..

pi es: Kaklong ko tolong ship makanan ni to Nigeria boleh?

No comments:

 
blog design by miralatiff Related Posts with Thumbnails